Lista Realizacji

Kosmetol – reklama w Google dla salonów SPA

Optmyalizacja strony WWW i pozycjonowanie w Google

Strona www.kosmetol.pl to dwa gabinety kosmetyczne w Inowrocławiu i Bydgoszczy, które poza zabiegami SPA mają w ofercie różne produkty kosmetyczne. Branża SPA to dość ciężki z racji nasycenia rynek więc dla istniejącej już ponad 5 lat firmy pracowaliśmy nad reklamą efektywnościową w Google pozycjonując na tzw. frazy niszowe czyli nazwy zabiegów oraz frazy główne: salon i gabinet kosmetyczny w Bydgoszczy i Inowrocławiu utrzymując na długo pozycje w Google przy minimum kosztów.

Garden SPA – reklama w Google strony WWW

Reklamy do turystów z Norwegii, pozycjonowanie na zabiegi SPA

W trakcie analizy odwiedzin strony www.gardenspa.pl zauważyliśmy iż około 10% ruchu pochodzi z Norwegii. Norwegowie okazali się być też bardziej zyskowna grupą klientów niż Polacy z racji turystyki zdrowotnej wobec wysokich opłat podobnych usług u nich. Zaproponowaliśmy zatem stworzenie osobnych stron landing page po norwesku poza wersją angielską strony dla zwiększenia efektu sprzedażowego i użycie reklam Google AdWords co przyniosło spore efekty. Obok skupienia się na niszowych frazach w pozycjonowaniu strony w Google Polska na kilkadziesiąt nazw zabiegów SPA udało nam się pozycjonować stronę na frazy ogólne „salon spa kraków” i „gabinet spa kraków”.

Otwarcie zimą galerii handlowej z akcją pro-sell

Zimowe otwarcie galerii handlowej – event „Kraina Lodu” 22 XI 2018 r.

AdAstra organizuje różne eventy na otwarcie galerii handlowych, m.in. zimowe. Kluczem do atrakcyjnego wydarzenia jest spójność wszystkich atrakcji oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do współpracy. Jedną z takich realizacji była zimowa impreza Kraina Lodu na otwarcie centrum handlowego Alfa Park w Polkowicach koło Legnicy w dniu 22 XI 2018 r.

Reklama sieci TAXI 919 OPOLE

Google AdWords, program lojalnościowy, strona WWW, PR

W ramach współpracujący z aplikacją dla taksówek RT300 i Polską Siecią Taxi wykonaliśmy szereg usług reklamowych dla sieci taksówkarskiej Taxi 919 w Opolu – m.in. przeprowadziliśmy kampanię sprzedażową z efektami 1,50 zł za klienta przez reklamy Google AdWords, dzięki którym informacja o Taxi 919 pojawiała się na pierwszych miejscach wyszukiwania po wpisaniu fraz typu „taxi opole”. Reklamy były wyświetlane jedynie na urządzeniach mobilnych, ponieważ to z nich klienci najczęściej zamawiają przejazdy taksówką. Oprócz kampanii w Google, stworzyliśmy również bazę lokalnych partnerów, którzy polecaliby sieć Taxi 919 swoim klientom. Firmy usługowe i obiekty kulturalne chętnie włączyły się do naszego partnerskiego programu lojalnościowego dla sieci taksówkarskich. Zaproponowaliśmy też nieszablonowe formy reklam i działania PR-owe gdyż na rynku taksówek standardowe metody jak billboardy w dobie takich samych cen nie pomagają i są drogie.

Nawet 7000 osób na oglądaniu gwiazd w galerii

AdAstra organizuje eventy z oglądaniem gwiazd w dumpingowych cenach z racji zobowiązującej nazwy agencji („do gwiazd”) przy użyciu własnego sprzętu i lunet zaproszonych na zlot amatorów oglądania nocnego nieba. Dodatkowe atrakcje to m.in. możliwość streamingu ze stacji kosmicznej ISS czy wyświetlania filmów Sci-Fi typu E.T. czy K-PAX bądź serii Star Wars z flashmob – bitwą na miecze świetlne. Posiadamy też atrakcje dla rodzin z dziećmi, w których rodzice mogą od małego zaszczepić zainteresowanie naukami ścisłymi.

E-PREZENTY I SZKOLENIA SUBARU

Sklep internetowy, system rezerwacji i panel CRM

W ślad za rozwojem firmy www.SJS.pl poszedł re-branding stron internetowych: systemu rezerwacji i zapisów on-line na szkolenia z jazdy Subaru oraz e-sklep z prezentami (voucherami motoryzacyjnymi) a także unowocześnienie panelu CRM dzięki któremu mixują się dane ze zintegrowanych stron prezentów i szkoleń a dział Marketingu tylko w 1 panelu dodaje informacje o ofertach i zarządza zamówieniami z obu serwisów optymalizując czas pracy a w przyszłości maksymalizując też efekty dzięki marketing automation.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu 🙂

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Aplikacja mobilna „Mistrzowski Quiz z BP”

Aplikacje do konkursów, eventów i ankiet na iOS, WP i Android

Tworzymy aplikacje na iOS, Android i Windows Phone pod eventy, konkursy i quizy. Aplikacja dla BP jest dobrym przykładem wykorzystania quizów i konkursów do angażowania swoich klientów oraz przeprowadzania ankiet zamiast papierowej wersji. Została napisana w języku programowania ActionScript z publikowaniem do web i mobile dzięki technologii AIR. Wychodząc naprzeciw szybkiemu rozwojowi nowych technologii apka została dopasowana do najnowszego Androida 4.4.2 w trybie ultra szybkim. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń (tablet i smartphon) obsługiwanych przez Androida, co wcześniej nie było możliwe. Dzięki naszemu wsparciu, zapewniliśmy szybką realizację zlecenia, ponieważ termin eventu nieuchronnie się zbliżał. Produkt służy do przeprowadzania krótkich quizów i ankiet m.in. podczas eventów.

Fiberlink – DOSTAWCA INTERNETU i TV

STRONA WWW, MAPA ZASIĘGU i ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET

Strona www dla dostawcy internetu, telewizji i telefonii, firmy Fiberlink, została stworzona przy użyciu CMS WordPress z zachowaniem standardów bezpieczeństwa IT. Zaawansowany formularz zamówienia, będący też konfiguratorem i kalkulatorem cennika, umożliwił klientom składanie zamówień przez internet bez wdrożenia bardziej kosztownych rozwiązań e-commerce jak np. dostosowanie oprogramowania sklepu internetowego.

Strona pizzerii CapriNew

System zamówień – WooCommerce i SMS API

Realizacje dla pizzerii CapriNew to dobry przykład naszych elastycznych możliwości przy wdrożeniach pluginu WooCommerce do stron z CMS WordPress. Umożliwia on tworzenie systemów rezerwacji i zamówień oraz budowę sklepów internetowych. W przypadku restauracji CapriNew naszym celem były szybkie zamówienia. Proces został ułatwiony dzięki modyfikacjom systemu zamówień i znacznie skrócony dzięki dostosowaniu serwera.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉

Aplikacja i-Sport

Trackingowa apka mobilna mierząca treningi

Odpowiadaliśmy nie tylko za kluczowe zadania w tworzeniu platformy sportowej i-Sport ale jesteśmy też autorami pomiarowej aplikacji mobilnej i-Sport. Są już dostępne na systemy iOS i Android w Google Play i App Store z mierzeniem danych treningowych i geolokalizacją trasy ma mapie, integracjami z iOS SDK i Google Play Services i urządzeniami ubieralnymi (wearable) jak inteligentne opaski i Smart Watche z technologią mierzenia bicia serca (min., średnie i max tętno).

Platforma treningowa i-Sport

Internetowy serwis sportowy

Platforma treningowa i-Sport skierowana jest do amatorów chcących rozpocząć przygodę z daną dyscypliną i profesjonalnych zawodników szukających wsparcie trenerów personalnych. Podczas rejestracji na platformie i-Sport określasz swoje szczegółowe cele i wybierasz plan treningowy przygotowany przez najlepszych certyfikowanych specjalistów w Polsce, trenerów mistrzów olimpijskich i gwiazdy sportu. Na platformie sportowej i-Sport lub telefonicznie konsultujesz z Twoim własnym trenerem aktualną aktywność, dietę oraz stan zdrowia. Trener i-Sport precyzuje szczegóły Twojego treningu oraz przygotowuje dla Ciebie plan dietetyczny. Treningi możesz rejestrować ręcznie lub za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej i-Sport czy innej aplikacji treningowej jak Garmin, Strava czy Nike+. Dzięki i-Sport możesz porównywać swoje wyniki z grupą Twoich znajomych a także uczestniczyć w wielkiej ogólnopolskiej rywalizacji „Polska Goni Europę”!

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@do-gwiazd.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@do-gwiazd.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

    Imię i Nazwisko*

    Temat*

    Adres email*

    Nr. telefonu*

    Treść wiadomości


    Top