Podkreślenie atutów pierwszej polskiej firmy na rynku płatności on-line było możliwe dzięki głębokim analizom i warsztatom z klientem oraz wiedzy nt. branży E-commerce w Polsce.
Obsługa graficzna i branding
– branding wizualny i standard używanych ikon
– projekt i druk folderu reklamowego w wersji PL i ANG
– projekt i druk ścianki wystawienniczej
– projekt i druk trybunki (standu) dla wystawców
– projekt i druk roll-upu reklamowego
Kampania w prasie i on-line
– Key Visual kampanii Mobile
– Banery statyczne – 26 sztuk w 7 formatach do 3 wydawców
– Animowane banery flash z kodami wg. 3 specyfikacji dostawców
– Mailing wewnętrzny
– Materiał prasowy do gazet
Kampania Rośnij z nami miała na celu pokazanie, że biznes w branży e-commerce rosną wraz z płatnościami Dotpay, jednocześnie zachęcając klientów do podjęcia współpracy. Szczególny nacisk położyliśmy na nowoczesność prezentując obok najważniejszych cech oferty Dotpay (liczba kanałów płatności, bezpieczeństwo) również obsługę urządzeń i płatności mobilnych.
Zbyt często oczekiwania działu marketingu i rozumienie jego potrzeb przez agencję się rozjeżdżają. Zrozumienie specyfiki pracy marketera i celów biznesowych oraz elastyczny dostęp do grafików są kluczami we współpracy z agencją. AdAstra to zapewnia. Mimo ciężkich terminów, dzięki pomocy pani Justyny i dobrych kontaktach AdAstry z drukarniami zdążyliśmy z drukiem materiałów reklamowych na konferencję. Same materiały stały się podstawą brandingu Dotpay S.A.
Ewelina Jurczak
Marketing Manager
Dotpay S.A.