Badania pokazały, ż Polacy są bardziej skłonni kupić tą samą łopatę, jeśli kosztuje 32 zł a nie 12 zł. Wprowadzilismy więc produkt na rynek pod nową, pozycjonowaną na droższą marką aby była kojarzona z wyższą jakością i chętniej kupowana.
Działania:
– naiming i identyfikacja wizualna marki linii łopat „FROXER”
– wizualizacje produktów obrandowanych profesjonalnymi zawieszkami
– stworzenie własnej strony www submarki, tzw. strona landing page
– optymalizacja pod kątem sprzedażowym sklepu internetowego
– publikacja artykułów eksperckich (ponad 20 porad) pod PR i SEO
– pozycjonowanie w Google na frazy „producent łopat” (8 z 10 pozycji)
– reklamy Google AdWords zagranicą z konkurencyjną ceną (5 krajów)
Realizowana krok po kroku strategia przyniosła konkretne efekty a wynagrodzenie uzależnione od uzyskanych efektów pozwoliło nawet średniej firmie podjąć współpracę strategiczną z agencją AdAstra. Wobec kolejnych ciepłych zim i zmniejszonego zapotrzebowania na łopaty do śniegu zmniejszyliśmy zakres do stałej obsługi IT.
Józef Górka
Właściciel
www.euro-tools.pl