Dobry naming, to taki, który oddaje charakter marki, automatycznie z nią się kojarzy i mocno reprezentuje. Jest zapamiętywalny. Nasz spełnia wszystkie te wymogi.
Zakres działań:
– naiming dodawany też do innych brandów jako człon nazwy, np. Mobile IT – I’M IN!
– stworzenie identyfikacji wizualnej oraz materiałów POS i DTP z sugestywnym naimingiem
– strategia komunikacji oparta o zwrot @I’M IN! w share’owaniu postów i zdjęć z eventów
– zorganizowanie partnerstwa przy organizacji gry miejskiej na terenie targów Mobile IT
– zaprojektowanie aplikacji mobilnej na iOS i Android wspierającej grywalizację na evencie
– stworzenie serwisu, który wyjaśnia ideę i sugestywnie przedstawia potencjał grywalizacji
„Stworzenie własnego biznesu, który po pierwszych sukcesach sprzedajesz z zyskiem aby rozpocząć kolejny projekt jest całkiem dobrą strategią marketingową. Liczne zlecenia z zakresu grywalizacji, zarówno on-line jak i off-line, dalej realizujemy pod innym szyldem. Zapraszamy do współpracy zarówno wystawców na targach chcących zwiększyć skuteczność stoiska jak i samych organizatorów szukających urozmaicenia eventu czy konferencji.”
Business Developer, CEO